M som i . . .

must. Och då menar jag Påskmust! Hur gott är det inte då!!?? Men sen ett par veckor tillbaka så har jag ju hållt igen med drick, saft, godis och kaffebröd vilket ju leder till att verkligen upptäcker hu sött allt är när man väl ätr det igen. Den upplevelsen fick jag i går när jag smakade ett glas must, å fy vad det smakade. Var inte alls det jag ville ha så det blev inte mer. Idag hemma hos mamma var jag så jätte törstig och tog must men samma sak idag med. En ganska positiv effekt måste jag erkänna.



Kommentarer
Postat av: lillemor

ja det blir inte ens gott til slut. jag äter inte godis. bara ostbågar. men åt punschpraliner igår.bläää!! som att äta socker. man vänjer sig av med det rätt fort. samma med fett, urk så äckligt det kan bli till slut.men det är ju en otroligt positiv effekt, för ett glas must ist för 5-6 blir ju en otrolig skillnad:)

hoppas ni får en toppen helg.

2010-04-02 @ 23:31:24
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0