M som i ...

...Millenium. Äntligen har man sett sista delen av triologin. Luftslottet som sprängdes. Så jag har faktiskt inte tittat på tv-serien Millenium eftersom jag hellre ville se filmer före serien. Vet att de som läst böckerna tyckte att de var bättre än filmerna och det är ju så det brukar vara. Blir väl till att läsa dem nån gång i framtiden. Men jag tyckte i vilket fall som helst att filmerna var super. Ska man på något sätt rangordna dem så tycker jag att Flickan som ekte med elden var den delen som var sämst, men än dock mycket bra. På andra plats kvällens del Luftslottet som sprängdes och på första plats Mannen som hatar kvinnor.
Älskar verkligen svenska filmer av detta slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0