M som i . . .

...mulet. Mulet och grått har det varit hela dagen, till och med snöat har det gjort. Har inte satt min fot utanför dörren och tänker nog inte göra det heller. Nästan längtar tills Johan Falk börjar så man kan krypa ner i sängen och mysa. Känns konstigt med måndag idag, hela veckan kommer att bli tokig men det är ju "smällar" man får ta. Och jag tar det gärna, dessa röda dagar behöver vi för att få lite extra ledighet allihop tror jag. Tror att de flesta är med på det, även de som måste jobba, de tjänar lite mer dessa dagar. Undrar vad man ska hitta på under veckan det är ju Påsklov, inget större kommer att ske men man får väl göra något, annars klättar både jag och barnen på väggarna. Så jag håller tummarna och ber till högre makter att det blir bra väder så man kan gå ut, om inte så kommer veckan bli lång och med många irriterade miner här hemma.


Ett gammalt kort från en anna regnin och grå dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0