Om mej

Du heter: Marielle Thorin
När fyller du år: 19 februari
Om fem månader: Det är vi på våg in i hösten, sommarlovet slut och skolan har börjat igen.
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppel: Skulle nästan kunna göra vad som helst för att kunna äta ett.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Förr var det pappa, nu Weronica eller Peter. Beror på.
Gillar du golf: Bara på tv-spel.
Vilken tid gick du upp idag: kl 7
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Hur svarar du i hemtelefonen:  Ja det är Marielle
Hur svarar du mobiltelefonen: Beror på vem som ringer.
Vad ska du göra ikväll: Sova snart.
Vad ska du göra imorgon: BVC med Moa, sen massa fix och trix som vanligt.
Var vill du bo när du blir stor: Här i vårt underbara hus.
Är det okej att gråta: Självklart, gråter ofta.
När grät du senast: Tidigare idag.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar, men alla årstider har sin tjusning och sina egenheter.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fixa klart huset, starta eget och resa med familjen.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej absolut inte, billigt är ofta snyggare.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10, om jag får sovmorgon, vilket jag brukar få.
Har du piercing: Bara hål i öronen 4 st
Vill du gifta dig: Redan klart, 5 år i år.
Vill du ha barn: Jag har redan 4 st, tror det räcker så.
Solar du ofta: Nej.
Gillar du att dansa: Nja.
Är du flygrädd: Kanske lite.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Måste bli dagens upptäckt Magnus Gold!!
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, men hoppas verkligen på det.
Tycker du om sushi: Aldrig testat.
Vad äter du helst när du ser på film: Oftast inget. 
Bor dina föräldrar tillsammans: Tyvärr dog pappa 8/1 i år, så tyvärr inte.
Har du tandläkarskräck: Nej, men gillar inte att gå dit ändå.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, men inte lika mycket som förr.
Vilken ögonfärg har du: Grön/grå
Vilka hårfärger har du haft: Chokladbrunt, mahogny, sandrefärgat,
Vad har du fobi för: Ormar gillar jag verkligen inte.
Kan du vissla: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många nätter det senaste.
Biter du på naglarna: Kan stolt säga att jag slutat med det efter 28 år som nagelbitare.
Är du beroende av något: Mina barn
Brukar du bädda sängen: Mycket sällan.
Hur många timmar sover du på en natt: 5-9
Senaste bok: Hmm kan inte komma på det just nu. Men det va ett tag sen.
Vad var det senaste du skrev på msn: Var är ni?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Vem kramande du senast: Mio
Saknar du någon nu: Ja, pappa.
Hur många lampor har du i ditt rum: 5 st.
Vem ringde dig senast: Mamma
Vad är du allergisk mot: Nötter, latex, björk, stenfrukter (päron, äpplen, körsbär, vindruvor, nektariner osv.)
Var du glad igår: Ja
Vad är din favoritfärg: Rosa
Sminkar du dig: Inte så ofta.
Hur ser ditt rum ut: Lite rörigt, måste dammsuga helst i morgon.
Känner du dig värdelös: Nej verkligen inte.
Känner du någon som har tagit självmord: Ja, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hoppas du lyckas med det målet. lycka till

2010-04-13 @ 23:22:31
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Oki får se blir för mej

2010-04-13 @ 23:25:49
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack, behöver all uppmuntran som finns just nu känner jag.

2010-04-13 @ 23:54:13
Postat av: Hannah

Tycker nog också mest om sepia, men niu har jag fått några som är mittemellan typ, haha så man kan fortfarande se lite av vårfärgerna men inte riktigt lika starkt. Läggs ut på bloggen :d Tack för hjälpen :d

2010-04-14 @ 10:07:31
URL: http://snooovit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0