Uppdatering

Tänkte uppdatera er lite angående min viktresa. Kan ju inte skryta med något väldigt resultat tyvärr, än.
Fattar inte vad som händer? Har ökat motionen med 100%, går minst 1 längre sträcka varje vecka plus att jag dagligen gör flera kortare promenader. Maten har jag minskat på i portionerna, mindre portioner men oftare. Försöker också dricka mer som flera av er tipsader mej om.
Hmmm ja det är inte utan att man blir lite frustrerad över det. Vågen visar inget, varken mer eller mindre, men det känns som att kläderna sitter lite bättre. Kanske är som så att jag bygger muskler, muskler väger ju mer än fett. Ja så måste det va. Får ta fram måttbandet i stället och strunta i vågen ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0