M som i . . .

motgångar! Skit liksom...
när man äntligen fått sina älskade skor och är laddad till tänderna för att köra igång så blir man dunderförkyld.
när ens underbara vän äntligen kommit hem från sommarbostaden och man bokar in en kräftskiva så blir man dunderförkyld och får förmodligen skjuta upp det.
när man äntligen fått ordning på strömmen till datorn då funkar inte det trådlösa nätverket!!

Va har jag gjort för ont liksom!! Blir så trött på det så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kunde inte somna så jag sitter nu vid den andra datorn. Ja jag vet mina problem ligger på I-landsnivå. Laptopen funkar inte men jag har en till... Har köpt skor för massa pengar som jag inte kan använda JUST NU eftersom jag är så svårt förkyld (stackas mej) och jag måste skjuta upp kräftskivan med min vän. Kanske ska vända på det hela??

Ååå va skönt det är att sitta här ensam mitt i natten och blogg i min ensamhet på min stationära dator som jag har förmånen att äga.
Och jag är så innerligt glad för mina skor som jag snart kommer att få använda, dessutom så betalade min underbara mamma som jag har förmånen att få ha kvar i livet och som dessutom är min bäste vän! Å kräftskiva ska jag ha med min underbara vän ev. nästa helg när jag blivit fri från denna lilla simpla förkylning. Å jag är så glad för att jag har en vän det är faktiskt inte alla som har det. Och de har defenitivt inte en sån bra vän som jag har som städar å donar när hon kommer hit!! Det ni!!

Skulle vara skönt att alltid kunna vara så positiv men det är inte alltid så lätt. Jag tycker faktiskt att det suger att sitta här ensam, har så ont i svanskotan dessutom så jag kan inte sitta på stolen så länge. Tycker det är mycket mysigare och ligga i sängen med laptopen i knät och hela barnaskaran runt mej. Då mår jag som bäst, inget tjafs, inget gnäll, bara mys och glada miner.

Måste erkänna att jag är JÄTTE sugen på att byta gardiner i vardagsrummet i morgon. Vill ha in höstkänslan med oranga gardiner, fler filtar, MASSOR med värmeljus och dagen till ära kanske en stor bukett GLADIOLUS i orange. Vad tror ni? Är jag galen, är det förtidigt?



Over and out! Nu orkar min svanskota inte sitta här längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0