Lurad

Så irriterad så jag håller på att explodera!!! Känner mej lurad, deppig och sur pga problem som uppstått.
Fick äntligen mobilerna idag men självklart så ska det inte löpa smärtfritt. Vi ville ju ha våra gammla nr  och det var minnsan inte det lättaste. Och allt är säljarens fel, hade han gjort som han skulle så hade vi sluppit en massa mas och samtal idag. Dessutom så fick vi be om hjälp av en butik i stan, tusen tack för det! Hade inte Mattheus blivit så besviken så hade jag skickat tillbaks dem och gått ner till stan och tagit hjälp av dem. Men han blev så ledsen så jag orkade inte ta den fighten. Det blir säkert bra när allt löst sig, men det tar ju nästan en vecka!! Ska det idag 2010 behöva ta så lång tid för att få det ordnat?? Jag tror nästan inte att det är sant, beställde dem i måndags och inte förens onsdag nästa vecka så funkar våra gammla nr. Så nu nås vi på nya nr tills dess.

Säljaren har ett mejl att vänta i morgon, han kommer inte att lee när han läser det det vill jag lova. Kompensation för en hel dags extra arbete kommer jag nog vilja ha, inte mer än rätt anser jag. Eller så får han stå för en retur av dem.

Grrrr nu blir det att avreagera sig lite på tvspel med barnen. Imorogn BLUES!! Jobb mellan 22.00-03.00 i artisttältet som vanligt. Längtar!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: lillemor

helt sjukt. det borde inte ens kunna ta mer än tre sekunder. när jag bytte bolag från 3 till telia. fick jag ha ett "tillfälligt" nummer i 8 MÅNADER innan dom kunde fixa det. heeelt sjukt

2010-07-09 @ 08:46:30
URL: http://www.minimamsen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0