Mer kraft

Imorgon är det dags vägning igen och det ska bli kul att se eller inte kanske. Nu får vi se hur mycket de små promenaderna gör. Denna veckan har det ju inte blivit så många eftersom Mathilda var hemma mån-ons. Så imorgon bitti är det sanningen som kommer fram. Håller tummarna för att det hänt lite i alla fall. Men måste säga att jag känner att jag fått mer kraft av att inte äta massa kaffebröd, dricka, saft och godis. Dessutom så kände jag idag hur kroppen skrek: UT, ut med dej! Och jag kunde ju inte mer än lyda. Släppte dopkorten som jag höll på med och tog med mej barnen, brorsans tös och mamma på en promenad till stan. Härligt! Nu blir de skönt att få sova efter 2 dagar med massa saker gjorda.

Kommentarer
Postat av: lillemor

håller tummarna att det går bra idag:)

2010-03-29 @ 07:51:41
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se
Postat av: Linda

Har säkert gått bra för du har ju varit så duktig. Kan ju faktiskt ha gått ner och minskat fast det inte står på vågen. Jag har stått till på tio kg men nu hade jag klarar 1,5 till :)

2010-03-29 @ 08:15:56
Postat av: Marielle

Tack Lillemor för stödet:) Det behövs.



Grattis Linda! Bra jobbat!

2010-03-29 @ 23:04:27
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0