Nu känns det bättre

Ja det gör det nu men det som gjort att jag inte kännt att det har varit bra är att jag inte har kunnat komma ut och gå denna vecka eftersom Mathilda har varit hemma och sjuk. Men idag tog jag igen det, har varit ute och gått i ca2 ½ timme. Ja menar då inte marsch i högt tempo utan en promenad av den lättare sorten. Har också städat tv-rummet ordentligt det är också kaloriförbrännande. Sen har jag fixat en massa annat här hemma. Inte suttit många minuter idag och det känns faktiskt i kroppen, så snart blir det utloggning, svstäning av datorn, läsa aftonbladet och sen karlavagnen på p3.

Kommentarer
Postat av: Lojjs

Hejja hejja! Bra jobbat =)

2010-03-26 @ 23:23:30
URL: http://louicedelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0