Världens bästa...

...granne har vi. I morse när jag låg halvdöd i soffan, Mio och Mathilda spelade tv-spel och Moa låg bredvid mej, då ringde hon och frågade om vi ville komma över på nybakade tekakor. Gissa om jag blev glad!! Själv hade jag inte ätit nån frukost än och barnen hade bara ätit lite för de väntade på att jag skulle vakna till liv och fixa en mer ordentlig frukost åt dem. Har inte sovit så bra inatt så jag behövde vila lite, sen är det ju så också att eftersom det varit så mycket som hänt detta året så kommer tröttheten i efterhand. Men gissa om det var gott med en stor kopp kaffe och nybakade tekakor med smör, ost och paprika.
Dessutom så fick hennes två småkillar leka av sig med Mio och Mathilda. De känner varandra så väl och gillar verkligen att vara tillsammans och de var evigheter sen de lekte. Helt klart dagens bästa!



Här har hon bjudit in oss på nybakade bullar.


Kommentarer
Postat av: lillemor

vad härligt med såna grannar:)

2010-03-23 @ 15:07:16
URL: http://www.minimamsen.bloggproffs.se
Postat av: Marielle

Ja, hon (de) är faktiskt världens bästa. Mio är 3 år och hennes 2 och 4. Leker jätte bra. Mathilda är deras favorit, de älskar när hon kommer. Sen ska de ha en tredje i aug. som då blir lika gammal som Moa. Hoppas att det blir en liten tjej. Finns alltid där å hjälper till om det behövs. Jag tror och hoppas att hon (de) känner lika.

2010-03-23 @ 20:35:39
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0