En sak mindre

Idag har jag fixat klart alla julkort. Tro det eller ej men de är redan skickade!! Peter tyckte att jag var liiiite väl tidigt men va f.. kul att få iväg dem i tid nån gång. Och som det ser ut i kalenderna just nu så är det en hel del som ska göras så skönt att få en sak mindre att tänka på.

Närmast i agendan så står ju Barnloppisen på söndag. Ni har väl inte missat det. Söndag 12-15 Kamratgården här i Åmål. Kom och fynda!! Vet inte va de andra tjejerna har men jag har filmer som är helt nya, med plast kvar på. Sen har jag en massa andra filmer i väldigt bra skick. Böcker lika så. Kommer inte ta med så mycket kläder bara lite ytterplagg och vinterskor. Sen blir det en massa leksaker i väldigt bra skick. Många saker syns inte att de har varit lekta med.

Så i morgon blir det till att ta upp alla grejer från källaren igen och kolla priser. Sen får det bli en genomgång i barnens rum igen också, vad vill de spara, slänga, skänka, sälja? Tror att Mio har lite saker som han har svårt att släppa av nån anledning, så det blir till att smyga med dem. Han säger att han ska ha kvar dem men han leker ALDRIG med dem. Och sen så kommer det ju ännu mer saker nu till jul och födelsedagar.

Nä, nu blir det till att ladda batterierna för morgondagen. Just det Mio sak till sin dagmamma för första gången på 3 veckor och jag måste säga att jag tror han behöver det (å jag med).

Ha det gott!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

härligt med loppis:)) jag hade fått för mig det var på lördag-så tur du skrev söndag hahaha

2010-12-01 @ 08:23:45
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: lillemor

du får ju länka till matbloggen här innifrån:))

2010-12-02 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0