Hektisk fredag

Shit va många saker jag har att fixa imorgon. Så många saker att komma ihåg så jag var tvungen att göra en lista till mej för att inte glömma. Det är ingen lek att "springa" ner till stan nu när det blåser och är svinkallt ute. Annars är ju det inga problem men vill ogärna pälsapå barnen och dra iväg igen...

Heöst av allt så vill barnen att jag ska komma till kyrka för att lyssna på när de sjunger men vet inte om jag hinner det. De ska vara i kyrkan 9.30 och 10.30 ska jag var apå BVC med Moa. I vanliga fall så hade det inte varit några problem men Mio är ju hemma och det går inte jättefort när han har vinterskor och overall. Nä blir nog tvungen att skippa skönsången i kyrkan och istället satsa på att komma i tid till bvc utan att stressa ihjäl både Mio och mej själv.

Efter bvc så är det dax att boka av alla saker på listan innan vi kan återvända hem igen. Sen blir det till att fixa lite här hemma medans vi inväntar de stora barnen. När de kommer hem så blir det fika innan vi går till badhuset.

Sen kan jag äntligen andas ut. Håller nu tummarna för att det inte blir kaos väder imorgon.

Ha det gott!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jaha får man kolla imorgon? Trodde bara man fick komma på onsdag. Då kanske man skulle försöka ta sig ner. Är ju så mysigt:) hoppas dagen löser sig för dig utan allt för mkt hets. Kram! Ps. Hur gick det med rörmokaren? Händer det grejjer i badrummet nu?

2010-11-25 @ 21:15:01
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jaha får man kolla imorgon? Trodde bara man fick komma på onsdag. Då kanske man skulle försöka ta sig ner. Är ju så mysigt:) hoppas dagen löser sig för dig utan allt för mkt hets. Kram! Ps. Hur gick det med rörmokaren? Händer det grejjer i badrummet nu?

2010-11-25 @ 21:16:13
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0