Önskelista julen 2010

Eftersom jag missade att lämna önskelista till Tomten då han var på snabbvisit här i Åmål i söndags så tänkte jag att han kanske läser bloggar. Så jag håller tummar och tår för att han gör det.

Snälla, snälla Tomten jag önskar mej i julklapp:

En fröjdefull jul
En harmonisk jul med mina nära och kära
En frisk familj
Fortsatt snälla barn
En jul med de som betyder något för mej
En varm mugg med glögg när vinden utanför viner (smak spelar ingen roll)
En massa glada miner och härliga barnaskratt
En varm och sprakande brasa att vila ögonen på och värma fötterna vid
En gnistrande och glimmande jul
God mat
Ingen stress
Julgodis i "lagom" mängd

Skulle bli jätte glad om du ville ge mej detta.



Att vila ögonen på och att värma fötterna vid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0