Så mycket bättre!!

Shit vilket bra program! Vilka versioner! Vilken stämning!!
Alla har ju verkligen tagit det på allvar och gjort helt underbara tolkningar. Själv är jag väldigt tagen av Petters tolkningar av de andra. Texter kommer verkligen fram när han gör dem.
Sen har ju Petra verkligen levererat alla gånger och Pluras tolkning idag av Logiskt. Oj, oj, oj!!

Måste ju bli fler säsonger av detta. Säkert har 4:an redan artister på g, men jag undrar vilka skulle du vilja se tillsammans tolka varandra?

Här kommer mina 7

Ulf Lundell, en given artist eftersom han är vår husgud här på Steckseniigatan 26.

Lill Lindfors, go å glad med härlig stämma.

Miss Lee, även hon go å glad med en helt egen stämma.

Daniel Lindström, IDOL vinnaren från första säsongen, älskar honom!

Markoolio, underbar lirare, inte jätte musikalisk men det skulle vara spännande att se vad han skulle göra.

Roffe Wikström, kan inte motivera varför, men jag älskar hans röst.

Louise Hoffsten, en av de bästa i Sverige, helt klart.

Åååå va svårt det blev när man skulle skriva ner det. Finns ju hur många artister som helst.
Tänk ett steg längre, 7 artister oavsett vart de kommer från. Undra hur de tolkningarna skulle vara, shit va spännande!

Nä, nu blir det lite nostalgi på DVD: Nöjesmassakern

Ha det gott!
Kram Majsan

Önskar ni kunde se det jag ser när jag tittar ut genom mitt sovrummsfönster. Jag ser alla ljusen på kyrkogården, de lyser helt underbart vackert. Hann inte gå till minneslunden idag, får bli en promenad dit i morgon istället.



Så här lyste vår pumpa förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0