M som i ...

... mycket. Mycket nöjd, det är vad jag är efter helgens loppis. Loppisen var ju väldigt snabbt planerad och jag hade ju inget att förlorar än lite tid. Men under tiden som jag stod här ute fick jag ju prata med mina vänner och en massa annat trevligt folk.

Fick ihop en hel del pengar om man ser till hur "lite" folk det kom. Vet inte om det var vädret eller vad det var som gjorde att fler inte dök upp. Men men som sagt så är jag i allafall nöjd med summan trots allt.

Några av tjejerna som var med är sugna på att delta i en loppis till innan jul och idag fick jag förslag från en helt annan tjej som ville att vi skulle slå våra påsar ihop och anordna en barnloppis. Mycket snabbt och lätt så har vi bokat ett ev. datum och måste kolla lite saker innan det bestäms helt. Det är ju en hel del som ska fixas innan med lokal och vilka som ska vara med och lite annat.

Ja, så nu är det bara till att kolla över sakerna igen, plocka bort lite mer av sakerna som inte används och kolla över vad man själv behöver. Måste erkänna att det är en underbar känsla av att kunna få lite pengar för sakerna som bara finns här hemma samtidigt som nån som behöver dem får köpa dem till ett bra pris. Dessutom så närmar vi oss jul och alla mina barns födelsedagar vilket innbär fler saker som ska lekas med ett tag för att sedan bli stående.

Tror att pengarna som vi får på kommande loppis ska gå till ett löpband. Kan väl vara en bra morot, eller? Ja det finns andra hål att stoppa dem i också. Badrum.......

Ha det bäst!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

kul att det gav lite "klirr i kassan " ändå:)

kul att ni planerar fler.

är ju toppen att bli av med prylar som är skräp för en, och fynd för nån annan...

2010-10-18 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0