M som i ...

... Matblogg.

Ja nu ser det ut som det kommar att bli en sån. Men har fortfarande inte kommit fram till hur jag vill ha konceptet, tror jag börjar enkelt och låter ideérna växa senare allt beroende på hur den tas emot.

Har ett krux till: FOTON! Är ingen superfotograf och bilder måste man ha i en matblogg anser jag. För man vill ju se hur det smakar...ja ni fattar vad jag menar. Vissa bilder kan man säkert låna på nätet men det är ju roligast med egna. Mobilen jag köpte, köpte jag lite pga av att kameran skulle vara bra. Men icke sa nicke. Är verkligen jättebesviken med den. Kanske får bli till att önska mej en liten bra i julklapp.

Ja, så nu vet ni vad jag gör på dagarna: Samlar recept!!
Men var, när och hur bloggen kommer igång återstår att se. Fick av en slump igår en tjej som arbetar som kock och håller på med webbdesign och dyl. Hon ville hjälpa mej med layouten på bloggen och jag tackar och tar emot. För det är ju den delen som gjort att bloggen inte blivit av ännu.

Nej, nu måste jag ila. Mio vill absolut baka idag och jag ahr inget smör hemma så off to Servus (det är förmodlingen jag som gör att den butiken överlever).

Ha en toppen dag!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till

2010-10-28 @ 19:44:21
Postat av: Marielle

Tack!

2010-10-29 @ 11:21:45
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0