M som i ...

... mej! Igår kväll startade jag som vanlig laptopen. Och precis som vanligt så kollade jag min mej. Och precis som vanligt så loggade jag in på Facebook. Och som så många gånger förr hade jag fått personligt meddelande. Gissade på något tråkigt och intressant som så många gånger förr MEN icke sa nicke!!

Hade fått ett meddelande från en tjej som jag i fredags mejlade angående att de sökte "testpiloter" till en ny behandling på en salong här i stan. Jag skrev kort och gott att jag givetvis var jätte intresserad och att jag hoppades på att vara "först till kvarn". Trodde inte för femöre att jag skulle ha en chans men det hade jag.

I mejlet stod det att jag var utvald till "testpilot" och att de skulle återkomma till veckan angående tidsbokning.
Gissa om jag var nöjd, somnade förmodlingen med ett leende på läpparna.

Nu undra ni givetvis vad det är för nån behandling. UCW - Universal Contur Wrap. Glasklart, eller? Inte!
Ok då kommer det en förklaring. Man blir inlindad i varma lindor som är indränkta i nån lera. Jaha, ok va är meningen med det då? Jo, själva behandlingen tar 2-3 timmar var av man ligger inlindad i 1 timme. Värmen öppnar porerna och leran kan då göra sitt. Tack vare detta så minskar man i cm på kroppen. Man tappar inte ett kg, men minst 15 cm är garanterat att man ska minska på dessa timmar. Minskar man inte det så får man pengarna tillbaks (iallfalla enligt Förkvälls inslag) De flesta minskar ännu mer. Har sett ett inslag från TV 4 Förkväll och tjejen som var me minskade nästan 34 cm totalt. Alla cm är ju inte på ett och samma ställe givetvis utan man mäter på flera ställen på kroppen.

Resultatet (om jag fattade det hela rätt) så skulle det "vara" i ca 1 månad om man tänker på vad man stoppar i sig. Känns som att man kan få en ännu större spark i baken av detta. Ut med alla slaggprodukter och få igång elastisiteten i kroppen = stor spark i rätt riktning!
Kände att det skulle vara kul att testa i allafall och nu får man göra det till ett superbra pris dessutom.

Och givetvis kommer jag hålla er uppdaterade med info.

Vill du veta mer gå in på www.essencehälsaochskönhet.se

Essence är dessutom en av de första salonger i Sverige som utför behandlingen!

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

aha! det har jag sett massa på tv.

vad kul att få prova:)

när ska du göra det?

2010-10-05 @ 07:21:12
Postat av: Marielle

Ska bli jättekul å spännande. Kan det verkligen vara så bra??!!

Har inte fått tid än, de skulle höra av sig under veckan.

2010-10-05 @ 21:07:35
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0