På g igen

Har varit lite si och så med promenaderna sen skolan började men nu jäklar är jag på g igen!
Två dagar irad har jag gått dryga 16 000 steg och då har det varit ca 10 000 steg på riktig promenad och resten här hemma.

Imorgon blir det en tur till med mamma och vem vet vart det där av denna gången! Har en tanke som gnager i huvudet, magen och hjärtat. Har gjort i flera år, men fixar det liksom inte. Kanske, kanske kan jag komma över gränsen i morgon och börja reda ut det.

Vad det handlar om får ni veta senare. Vet inte varför jag känner som jag gör. Finns egentligen ingen anledning till den oro jag känner. Men skit jobbigt är det i alla fall. Men ska jag vara helt ärlig så har omgivningen mer problem med det än jag själv. Kanske har nån av er listat ut vad det handlar om, några av er andra funderar och blir säkert jättenyfikna och oavsett så kommer svaret längre fram. Förhoppningsvis under hösten.

För jag tror jag är på g.

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

oavsett vad det handlar om så hejjar jag på dig:)

2010-10-06 @ 18:39:25
Postat av: Marielle

Tack! Jag behöver verkligen det. Du min lilla egna hejarklack å jag din assisten!

Kram

2010-10-06 @ 22:13:06
URL: http://mariellethorin.blogg.se/
Postat av: lillemor

haha ja precis !!

jag köper pom pom bollar:)

2010-10-07 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0