M som i . . .

... cM. Glömde väga mej igår så fick göra det i morse. Samma som förra veckan och så länge som det inte är plus så får jag ju vara nöjd. Har inte varit ute så mycket denna veckan som jag önskat men men...
Det roliga var att mäta midjan, -4 cm på 2 veckor. Gör nöjd!! Kan lova att det har med det minskade intaget av mjöl och socker. Så det är bara att kämpa på.

Hjärnan går på högvarv angående matbloggen. Har en massa ideér och det roligaste är alla som är så positiva till ideén. Tack igen Maria!
Har en hel del ideér som sagt och jag bollar ideérna med diverse personer, män som kvinnor, för att se hur de ställer sig till dem coh än så länge har jag inte fått några klagomål eller illatyckande om dem snarare åt andra håller med frågor och kommentare som : DEN bloggen kommer JAG att läsa!! Kan man prenumerara på den? osv. Känns ju kul samtidigt som jag nästan får lite prestationsångest. Tänk om jag inte får ihop mer en 7 recept!! Tänk om alla tycker det är skit!! Tänk om jsg siktar hög och faller och slår mej som satan!!

Innan jag drar igång så kommer jag att (håller på) skriva ner recept som jag kan dela med mej och förhoppningsvis så kommer jag på fler under resans gång.



Har aldrig tänkt på hur många cm jag vill minska.... har bara tänkt i kg.
Undra hur många cm de ..kg dom jag vill få bort motsvarar?

Over and out!
Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0