Älskar ...

... dagar som idag. När man inte planerat något särskilt men får tusen saker gjort. Städat Mathildas rum, hallen uppe, en av "bröt" garderoberna uppe, vårt sovrum, sålt massa saker idag igen, varit på gympa med Mio, lagat lunch, lagat middag, packat saker som jag sålt, lagt ut mer saker att sälja.... har säkert gjort massa mer saker som jag inte kommer på just nu men men....

Städningen uppe var minst sagt välbehövlig och TUSEN TACK till min älskade mamma som hjälpte mej. Utan henne hade jag nog inte hunnit hälften idag eftersom "lilla bestäm tanten" inte tyckte särskilt mycket va kul idag, förutom att göra allt som hon inte får....

Imorgon blir det färgning av ögonfransar och ögonbryn hos Marias Hud och kroppsvård.
Sen till världens bästa Heléna på 4UDesign och fixa lite saker inför helgen.
Sen skicka lite mer paket med sålda saker, gissa hur skönt det är att få bort massor av saker som legat och drällt här. Och dessutom få pengar för dem. Har sålt för MASSA pengar på mindre än 3 veckor. Det tråkiga är att pengarna antagligen kommer att gå till en trevlig elräkning men å andra sidan så är det ju skönt om man har pengar till den så man inte behöver fixa det på annat sätt.
Sen blir det troligen badhuset på eftermiddag.
Så ja, återigen en dag med fullt ös!!

På fredag får det bli lite mys och lugnt för sen på lördag då blir det 30 års fest för bästa Weronica som fyller på samma dag som mej själv :) Ska firas ordentligt. Mitt 30 års kalas förra året va ju minst sagt lungt med tanke på att pappa nyligen hade gått bort, Moa var nyfödd och jag mådde väl inte tipp topp precis. Tar igen det nu!
Ska bli väldigt skönt iallafall att få komma ut och vara vuxen, utan barn och tider att passa.

Ha en bra kväll, nu ska jag läsa lite innan jag lägger igen ögonen laddar för morgondagen.
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

gött med en sån dag.. jag tycker alltid det känns som att rensa ur själen en smula när man röjer sådär.ha en bra helg!!

2011-02-17 @ 06:36:59
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: wero

Ååå va kul vi ska ha! :)

2011-02-17 @ 10:01:18
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Elin1337

Graaattis :)

2011-02-19 @ 13:17:28
URL: http://vansinnig.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack Elin!!

Ja det ska vi ha Weronica!

2011-02-19 @ 14:39:44
URL: http://mariellethorin.blogg.se/
Postat av: Styleformen

Trevlig blogg du har! :P

2011-02-19 @ 15:49:34
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0