Fjärilarna har ...

... lättat!
Kan inte avslöja än vad de berodde på. Några av er vet lite, några vet inget, några anar och några vet mycket. Men förhoppningsvis så vet ni alla vad de kommer från (fjärilarna alltså). Men det troliga är att om det blir som jag vill så ökar de nog... fjärilarna i magen alltså. Men det gör inget om det är så, de är varmt välkomna i så fall. Och jag tror att jag kommer kunna ta ganska bra hand om dem. Kan nog lugna ner dem ganska fort och släppa ut dem i armarna, hjärnan istället.... Låta dem skapa energi i kroppen istället. Ååååå måtte jag få ett svar snart! Vill kunna drömma, planera, fundera...
Kanske till veckan, kanske nästa vecka, kanske i mars, kanske i maj, till hösten?? Ja, ja det blir nog bra.

Ha en god natt!
Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0