Hipp hipp hurra

... På minfödelsedag!!

Fyller år idag och det ska firas rejält. Förra året va ju en större dag men orkade ju inte fira den riktigt eftersom pappa nyligen hade gått bort och Moa var nyfödd. Så idag tar jag igen det iår.
Dessutom så fyller ju min go, underbara, härliga vän Weronica  år idag! Så det blir stort galej för henne (och mej ).
Så grattis till henne oxså!
Sen är det ju så att vi är inte ensamna att fylla på denna dag. Inte mindre än 7 st är det som jag vet som fyller på denna underbara dag. Så grattis till er andra oxså!

Så nu blir det till att fixa iordnings sig lite innan det bli att åka ner till lokalen där vi ska var ikväll. Så hoppas att ni alla får en trevlig kväll för det ska jag ha.

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: Lillemor

ha det toppenproppen!!!!!!!!!!!!

2011-02-19 @ 17:20:58
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0