Dag 1

Ja, då var det dags för min 30 dagars bekännelse och först ut är alltså en presentation av mej själv.

Marielle Thorin, 30 snart 31 år, bor i Åmål tillsammans med min själsfrende Peter och våra 4 goa barn.
Är en glad, öppen, lättsam, hjälpsam och vänlig själ som älskar att göra andra människor glada. Men kan vara väldigt långsint.

Är mammaledig med vår minsta, Moa 11 mån, men snart är föräldradagarna slut och arbetslösheten väntar. Har de senaste 7 åren jobbat med att rita kök och där har jag verkligen hittat mitt drömjobb!! Älskar verkligen det jobbet, att få hjälpa kunden att ta fram deras drömkök. Allt från den lilla budgeten till den enorma. Och sen få vara med under tiden fram tills man ser slutresultatet. Så jag håller tummarna för att jag får fortsätta med det.

Älskar att baka, laga mat, pyssla och spela tv-spel. Äger på de flesta spelen här hemma. Ja, kanske inte wii sport men som sagt de flesta andra. Blir lätt fast alldelses för länge i det tyvärr, men det går i perioder. Just nu väldigt lungt på den fronten, bara lite på barnens Nintendo ds....

Att vara mamma är det största och viktigaste för mej och många frågar hur jag hinner att pyssla, baka och fixa som jag gör och det enda jag kan säga är att jag är inte så duktig på att städa... Tror inte barnen tackar mej senare för att vi hade det så städat hemma när de var små. Att städa när man har småbarn är ju som att skotta när det är snöstorm liksom. Hinner bara bli klar innan det ser ut som skit igen. Så vissa delar av huset blir det inte så ofta städat på men vad gör väl det om hundra år....
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!!

Ja, det var väl en lite presentation av mej själv. Mer lär ni få veta under kommande 29 dagar. 

Här skulle det passat med ett foto på mej men jag gillar inte kameran såvida jag inte står bakom....

Massa kramar
Majsan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0