Dag 12

10 saker du inte visste om mej

Oooops.... vad ska man ta upp här tro??

  1. Har bitit på naglarna sen jag var liten, tyvärr. Slutade för ca 3 år sen men tyvärr går de lätt av. De växer fort men hinner inte bli så långa eftersom de är så sköra.
  2. Har varit drillflicka, minnsan. Var med när Åmåls drilltrupp startade och höll på i ca 6-7 år.
  3. Är född på Säffle BB
  4. Älskar svensk musik!! Lundell, Vreeswijk, Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Louise Hoffsten....
  5. ÄLSKAR att göra andra glada och överraska andra.
  6. Hatar att bli överraskad! Fråga Peter.....
  7. HATAR att stryka, därför stryker jag aldrig något förens den dagen som jag ska ha plagget. Måste jag säga att jag nästan inte har några kläder som behöver strykas??!! Peter stryker själv om det är något.
  8. Rosa är min favorit färg.
  9. Älskar att bli kliad i håret.
  10. Vann första pris i julkortstävling hos 4UDesign, 2010, pyssle is my middel namne!!

Hmmm inte helt lätt faktiskt men men.
Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: lillemor

stryka är meningslöst..

hängs det rätt och viks rätt-så behövs knappt nåt strykas..

en skjorta inför någon begravning på sin höjd.

utrota "stryktvätten"!!



jag såg aldrig ditt julkort du vann med. har du lagt upp det här inne?

har jag missat det?

2011-01-12 @ 15:44:02
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0