Dag 19

Detta ångrar jag


Hmmm, svårt....
Vissa saker känns liksom helt meningslöst att ångra, fast att man ångrar dem... Men visst det finns väl några saker som jag ångrar.

  • Att jag inte fixade körkortet innan jag fick barn.
  • Att jag tillåtit mej själv att bli överviktig.
  • Saker som jag säger till barnen när jag är stressad, irriterad, otålig, ledsen, arg..... saker som jag inte menar. Jag är ju inte elak mot dem men visst har man sag något som man inte menar, fel tonläge spelar stor roll i små öron. Samma gäller ju med Peter, ibland snäser man när man inte menar det utan det beror på humör, stress....


Kan inte komma på något mer som jag ångrar, vilket är ganska skönt.

Dagens bekännelse klar!

Kram Majsan



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Håller tummarna att du orkar ta körkort sen när barnen blir äldre:) jag behövde aldrig nåt. Har cyklat i hela mitt liv.gick så bra så, Men pierre tyckte att jag var knäpp som inte hade körkort. Och ingen är gladare än jag i dagens läge. Tog körkort för sju-åtta år sedan.och Utan mitt körkort hade jag ju aldrig kunnat ta mig utanför dörren utan hemtjänst nu.. Jag fixade körkortet privat. Körde med pierre och läste all teori på datorn. Bara uppkörning och halkbana och prov som kostade,Otroligt smidigt. Hela kortet kostade 2000.- (och hjälp vad käckt det var med bil när man väl har en ha ha ha )

2011-01-20 @ 16:40:30
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0