Dag 24

Det här får mej att gråta

  • Saknaden efter pappa
  • När barn far illa
  • Gripande filmer. Peter har gömt "Kärlekens val" för mej....
  • Verklighetsbaserade filmer/böcker
  • Disney filmer
  • När någon är snäll utan baktanke
  • När mina barn gör något "bra" så man blir stolt

Är väldigt lätt berörd, har nära till både skratt och gråt. Mår bra av att få rensa tårkanalerna emellanåt. Kärlekens val, filmen, gömde Peter för mej för jag grina som en tok, fick nästan inte luft. Den handlar om en cancersjuk kille, en inte alltför avlägsen igenkänningsfaktor för mej då både min pappa, mamma, bror, kusin, nära vänner (överlevande och icke överlevande), morfar, mormor ja alla har de varit drabbade av den ondskefulla sjukdomen. Har ni inte sett den, SE DEN!!



Dagens bekännelse avklarad.
Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Den har jag faktiskt inte sett. Får se om man orkar kolla den någon dag. ENSAM då ha ha ha risk för storhulkningarna låter det som. Ha en bra vecka!

2011-01-25 @ 16:15:25
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Den har jag faktiskt inte sett. Får se om man orkar kolla den någon dag. ENSAM då ha ha ha risk för storhulkningarna låter det som. Ha en bra vecka!

2011-01-25 @ 16:16:42
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Japp den ska man se ensam :)med mååånga näsdukar nära till hands :)

2011-01-25 @ 17:45:47
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0