Dag 5

Vad är kärlek?

Bam chicka wow wow
Nananannana
Mao mao mao
Och ditt hjärta hoppar
Chick chick tjut tjut
Det tar aldrig slut
Trallar för dej
För jag älskar dej

Så sjunger Mattheus för mej, det är kärlek det!!

En stark känsla som präglas av tillgivenhet och ömhet är SAOL:s beskrivning och det är väl en väldigt bra beskrivning på det. Kärlek kan vara svårt att sätta ord på. Kroppen reagerar ju på olika sätt vid kärlek, det pirrar i hela kroppen, man svettas, blir skakig, varm, kallsvettig, en del blir alldelses lugna. Kärleken till mina barn coh min älskade Peter gör att jag känner mej lugn och glad. Men visst kommer jag ihåg hur det var när jag träffade Peter för 17 år sen, snacka om pirr, svett, kallsvettig, varm å glad!!

Det enda som stämmer in på oss alla när det gäller kärlek är att den inte lämnar någon oberörd!







Dagens bekännelse är härmed slut!

Massor av kärlek till er!
Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0