Smälter...

... av Mios kärleksförklaring till mej i förrgår.

Jag ligger halvnaken i sängen med Mio bredvid. Han är lite gosesjuk och tar tag i mitt ena bröst och "knådar" det. Jag skojar med honom och frågar om han bakar om det? Näääää mamma, jag älskar dej precis som du är och vill inte att du ska se ut på något annat sätt!!

Ha, vad säger man????
Efter 4 graviditeter, 4 förlossningar och x antal månader av ammning på alla 4 så ser inte kroppen ut som en den gång gjorde. Inte för att jag är särskilt missnöjd men dessa trivselkilon som man släpar runt på måste bort och det går ju sagt men säkert åt rätt håll.

Men med Mios ord ekandes i huvudet så kan man itne annat än le och känna sig nöjd. Eller??


Min lille hjärtevärmare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0