Kvavt, men vilken bra dag ändå!

Hjälp vilket väder!! Igår var det ett hejdundrandes åskväder och idag är det hur kvavt som helst!! Borde ju rensat luften tills idag men icke sa Nicke!
Trotsade vädret och tog en sanbb morgonpromenad med älskling som va hemma på förmiddagen. Hann med en sväng till tippen och lunch idag innan han begav sig till läkarbesök.
-1,3 kg förra veckan
Så totalt på 2 veckor -4 kg. Inte alls illa pinkat om ajg själv får säga det. Och det första målet på -5 kg innan semesterna v.29 är inte långt borta. Givetvis vill ajg ha bort måååånga fler men smådel mål är det bästa för att fixa det. Pratade om det idag när vi va ute och gick att denna gången ahr vi verkligen varit duktiga och peppar varandra och gör som vi sagt. Tidigare har vi kört nån vecka ORDENTLIGT och släppt lite på en del saker. Men inte denna gången. Hoppas nu att jag/vi orkar motivera mej/oss när skolan tar slut också. Men tror inte det ska var några problem, har kommit över den jobbiga gränsen med promenaderna. Nu vill man ut och ser inget jobbig med det!!

Fick idag ett mycket trevligt telefonsamtal! Anställningsintervju på tisdag. Shit va nervös jag kommer vara. Har under mitt yrkesliv aldrig varit på en intervju. Förra jobbet jag fick gjordes ju intervjuen via telefon, en helt annan grej känns det som. Håll nu tummarna för att jag får ett jobb i höst!

Sen kommer skattepengarna under veckan och till helgen ska här byggas soldäck i trädgården. Så med andra ord VILKEN JÄKLA BRA VECKA!!

Nu ska jag sussa sött och ladda inför onsdag, sista dagen för Mattheus i skolan, näst sista dagen för Mathilda och nästsista dagen för Mio och Moa hos dagmamman innan vi tar sommarlov!


Go natt!
Marielle


Kommentarer
Postat av: Lillemor

ja fy.var rätt vidrigt kvavt igår.. GRATTIS!!!! keep on loosing!! ni är så duktiga. måste ju vara hur skönt som helst att göra samma båda två så det inte blir "orättvist". bra! ni har motivationen uppe nu.. fortsätter det i denna takten så kommer ju motivationen av sig själv:) ha en underbar vecka och ta hand om din pool ;)

2011-06-08 @ 07:30:07
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0