Till min hejarklack!!

Så mycket att göra så lite tid!!
Dagarna bara rusar iväg.
Vikten går sakta men säkert ner. Veckans resultat -0,5 kg. Helt ok med tanke på att vi "fuskade" lite på skolavslutningen och hann bara med 1 promenad under veckan. Så jag är nöjd så länge som det blir minus. Totalt -4,4 kg på tre veckor är ett bra resultat.

Har idag varit på anställningsintervju och det kändes bra. Många frågor och tyckte att jag svarade samma på flera av dem men men... det kändes iallfall bra så nu är det bara att vänta. Upp till 5 veckors väntan kunde det bli sa de. Men den som väntar på något gott....

Moa har spräckt trumhinnan. Inte kul alls, men konstigt nog så har hon inte klagat så mycket trots allt. Hon va inte kul natten till igår. Orolig, ledsen och snurrade som en torped i sängen. Vaknade med hur mycket gegg som helst utanför och i örat. Mamma och jag trodde bara att det va vax eftersom läkaren hade kollat förra veckan och konstaterade att hon hade lite mycket vax i ena örat. Va som vanligt under dagen igår men det rann gansak mycket ur örat så tillslut ringde jag VCT så vi fick komma ner. Spräckt trumhinna, inget att göra. Ge alvedon om hon verkar ha ont. Får hon feber och inte vill äta eller så så ska vi komma tillbaks. Idag har hon varit lite gnällig men äter och leker som vanligt så vi kämpar på. Däremot så sov hon inte alls bra inatt trots alvedon i kroppen. Nu sover hon sött här bredvid mej och hoppas att hon fortsätter med det.

I morgon blir det tandläkaren med Mathilda, håller tummarna för att hon slipper den där tandställningen snart. Hon är verkligen super duktig med den men nu har hon haft den i över ett år. De sa från början ca 6 månader.

Torsdag och fredag blir det jobb i Säffle och helgen hoppas jag att vi kan fortsätta med trädäcket på baksidan.

Nu ska jag försöka sova lite, blev itne så mycket av den varan i natt.

Kram
Majsan

PS: Lillemor, ha en underbar resa!!!!


Kommentarer
Postat av: weronica

Jobb i säffle, va kul. Det ska jag med göra torsdag och fredag. Ja kommer våldgästa dig. Är det på ica. Kram

2011-06-14 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0