Tror jag ska sluta ....

... att planera. Vet inte för vilken gång i ordningen som min planering går i stöpen pga oväntade händelser. Dagens plan var att måla ute och njuta av solen eftersom det nu ska bli sämre väder igen. Hade tid på vct kl 11 för att kolla Moas öra. Både jag och Peter upplever att hon är lite vinglig och snubblar mycket. Och med tanke på att trummhinnan brast för nån vecka sen så blir man ju lite fundersam. Läkaren på vct kunde inte se trummhinnan pga massa vax och ansåg att en spec. läkare skulle kolla henne. Bra!!! Då vet man att det blir ordentligt gjort. Men det innebar att vi fick ta en tripp till NÄL eftersom Säffles sjukhus idag inte hade nån öronläkare. Så det va bara till att åka hem snabbt till alla barn som var ensamma och informera dem, ringa brorsan som fick släppa målar penseln och komma in och hålla koll på dem medans mamma, Mio, Moa och jag begav oss till NÄL.

In och ut. Mat, fika och hem och så va den dagen borta..... ligger i sängen nu och kämpar för att hålla ögonen öppna. Va ju på möhippa till kl 03.00 i natt, dock nykter eftersom jag käkar pencillin men man blir allt lite trött ändå. Så nu blir det till all läsa tidningen och sen somna så man hinner ladda baterierna innan det är dags för jobb mellan 11-19 på ICA supermarket här istan.

Så hoppas ni hunnit njuta av det underbara sommarvädre idag och sen håller jag tummarna för att SMHI har lite fel med sin prognos om sämre väder redan i morgon. Eller för min del så spelar det ingen roll hur det är i morgon efterosm jag är inne hela dagen men humöret mår bäst av solen.



Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

men jisses vilket fläng, men vad skönt att det var bra med örat:) och halsfluss och skit har du haft med, fy för bövelen vad det gör ont !! gött att höra att det går bra med vikten!keep up the fight !!! du såg så fräsch och pigg ut nere på ica, anade ingen halsflusspärs alls:);

ha en mysig söndag..kram!!!

2011-07-03 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0