Plus denna gången också

Hemma igen efter en helg i Skövde hos släkten. Som ni vet har vi varit där för attdelta i bytardagen som min ena kusin anordnar tillsammans med en annan tjej. Det är skitkul faktiskt. Mycket folk, mycket grejer, mycket fynd men mycket jobb. Jag behöver ju bara komma dit med mina grejer, märkta med mitt nr, pris och strl. Sen är det bara att hoppas på att nån hittar och gillar just mina saker.
Detta var andra gången som vi var med och vi får se hur det blir i fortsättningen. Har nämligen lite planer.... låter det intressant??? Kommentera eller kontakta mej så får vi se....

Ja, i vilket fall som helst så är vi alla nöjda med helgen. Moa är ÖVERLYCKLIG efter att ha fått en jeansklänning med Kitty, en dress med Kitty och en kjol med Kitty. Mio fick 2 par jeans som knappt är använda, Mathilda några toppar och en jacka, Mattheus nya jeans med lapparna kvar!! och Peter fick 8 Tin tin filmer... och jag fick PENGAR !!!

Handlade en hel del men fick ändå pengar över om man ser det så. Massa fina kläder + betalt liksom, inte alls dumt.

Imorgon är det ny vecka om NYA tag igen för 39882 gången elelr nåt i den stilen. Har satt ett mål tillsammans, Peter coh jag. Vi är bjudan på bröllop i juli och tillsdess så sak vi minskat x kg. Så imorgon blir det omelett till frukost igen, det var ett tag sen så det ska bli riktigt gott. Så nu blir det GI igen, ja det har vi kört hela tiden mer eller mindre. Skippar ju pastan, potatisen och riset i vanliga fall men äter smörgås och lite godis, men nu blir det GI rivstart igen utan kolhydrater ett par veckor så man tömmer lagret i kroppen på det.

Ja, just det. Vi var ju till Äventyrsbadet i Skövde också. Mycket bra!! Barnen älskade det. 4 timmar bad, sen somnade Moa nästa i varmvattens bassängen mot min arm, då var det dags att gå upp. Underbart att se barnen njuta av varje sekund, så dit kommer vi åka fler gånger.

Nu ska jag sova för att ladda batterierna, tror att morgondagen kommer bli jobbig tyvärr...
Moa skulle ha börjat skolas in i morgon men hon är jätte sjuk så det får vänta några dagar. Hostar, snorar och har feber, stackarn.

Kram och sov gott!
Majsan

Kommentarer
Postat av: Liselott

Låter spännande med dina planer!!

Bytardagar här kanske??

2011-03-07 @ 08:35:42
Postat av: lillemor

låter som ni haft en toppenhelg:).hoppas hon kryar på sig snabbt.

kram!!

2011-03-07 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0