Ny utmaning

Japp, idag startar jag en ny utmaning med mej själv. Vill någon hänga på så är ni väldigt välkomna. Kanske kan vi sätta upp ett datum för ett mål och en gemensam vinst eller så.
Ja ni vet hur ni når mej om ni är intresserade. Här, på FB eller via mejl.

Började dagen med en omelett och en kopp kaffe.
Fixade lite ärenden på stan och sen en underbar promenad i Örnesskogen med bästa mamma.
Hem och fixade lunch en härlig lunch med kryddade korvar, sallad och en kall sås. Mmmmm gött!! Älskar sommaren för då är det lättare med att komma på mat. Sallad med div tillbehör funkar ju bättre under sommaren än vintern känns det som.

Efter luchen så slappade jag ett tag för att sen fixa lite middag, stekt lax med stuvad spenat och hollandiesås.
Fick sen utan problem med mej hela familjen ut på promenad vilket resulterade i dryga 19000 steg för mej idag! Skavsåren fick jag på köpet.... Mathilda som hade cykeln fick cykla i förväg hem till mamma för att låna crocs till mej. Tur man bor i en liten stad med "nära! till det mesta.

Så nu satsar jag på 10 000  om dagen, vet att jag inte kommer att fixa promenader ute varje dag men har lite andra planer på vad jag ska göra. NU ska det bli ändring. Ska ju bla på bröllop i sommar och vill inte känna mej som en .....

Så nu hoppas jag att ni stöttar mej som ni brukar.

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

det vet du:) här är din alldeles egna hejjarklack! hoppas det går toppen, blir bra mkt bättre väder så du kan gå mkt och att du känner dig super på bröllopet!

massa kramar!

2011-05-24 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0