10001 saker ...

... att göra och fixa. Fattar verkligen inte ibland hur man ska få ihop alla pusselbitar och passar de verkligen ihop allesammans???
Matlagning, städning, tvättning, kläder som ska in i garderober (helst rätt kläder i rätt garderob), handling, läxor, aktiviteter, möten, arbeten, hinna vara social och trevlig, familjär och duktig.....
Pusselbitarna är oändligt många occh tiden så begränsad.
Vet att jag int eär ensam om att känna så här, men är det verkligen så här det ska vara??? Alltid något litet orosmoln som hänger över huvudet. Alltid något måste på listan. Alltid något något som borde/ska/måste....
Drömmer om att kunna få rå över min arbetstid och arbetsinsats själv. Att få göra det som jag verkligen tycker är kul (om man ser till yrke). Att själv vara den som manar på mej för att prestera och leverera. Har suttit med min affärsplan och ändrat, lagt till och tagit bort. Känns väldigt bra. Önskar mej ingen gigantisk månadslön, givetvis så skulle ju det vara drömmen att kunna jobba lite och tjäna multum men så funkar det ju tyvärr väldigt sällan. Jag "nöjer" mej med att få lön till överlevnad, arbeta som det passar mej och min familj och få göra det som jag tycker är kul. Planerna är att gå ut i litet format för att sedan öka. Känns bra och ser bra ut, nu återstår bara vad de andra tycker. Ska träffa min jobbcoch i morgon för lite bollning å sen ???? Ja, så långt har jag inte tänkt än. Inte lätt att hinna med just nu. Kalendern har minst 1 projekt varje dag + alla vardags sysslor som ska göras.
Nu ska jag läsa dagens post. Förr va det en sån sak som man hann när den kom eller på eftermiddagen. Nu så akn den bli liggandes i flera dagar och ibland helt bortglömd.
Hoppas att allt snart lugnar sig liiiite, men ser ingen ljusning när jag kollar i kalendern. Och det brukar inte bli lugnare runt jul. Men men jag biter ihop och hoppas på att alla pusselbitarna en dag passar eller iallafall de flesta.
V 44 tänker jag dock lämna blank och viker den till barnen. Det är min ambition iallafall, hur verkligheten sen blir det återstår att se.
Tack och Go natt!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: wero

300 va ju inte så farligt..:) är du oxå med i Karlstad sidan`?? Ja jag kanske ska göra ett sånt collage! Men frågan är vad man ska ha i ramarna, vilken sorts foto:)

2011-10-17 @ 23:21:40
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nä, 300 va ju inte farligt men den jag kollade på kostade 699:-

Karlstadsidan??

Blandade foton på människor, djur, blommor ...

2011-10-18 @ 19:53:05
Postat av: wero

hahah nu förstår jag inte..:)

2011-10-18 @ 22:24:22
Postat av: wero

nu fatta jag.. jag menar såg du den tavla på karlstad sidan alltså gruppen köp och sälj? eller vart kostadew den 699:-

2011-10-18 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0