Överkörd av tåget??

Ja, så kändes det i allafall i morse när jag vaknade. När de stora knallat iväg till skolan så gick det inte att hålla ögonen öppna. INTE kul när man har ansvar för två liv till. Mio sov och Moa va nere med mej. Fick ringa mamma och kolla om hon kunde komma och det kund ehon så klart. Sen minns jag inget mer förens kl är 11 och jag vaknar till liv. Hade ju hört när mamma kom och då släppte jag allt vad kontroll var och stenslocknade. HUR skönt som helst och troligen välbehövligt.
Frukost och sen en skön promenad ner till stan och ett besök till på Intersport. Ojojoj skäms när jag inte är nöjd men fick lika bra service som alltid så det känns superbra. Nya dojor och formgjutna sulor så nu hoppas jag att det blir riktigt bra.
Hem, lunch och sen badhuset med alla barnen + 1 "lånebarn". 1½ timmes bad och sen hem fixa mat innan Mattheus och Peter skulle på träning. Efter maten satte jag mej med en helt annan 4 åring som varit här de senaste dagarna. MYYYYYSSS!!! Bara jag och de minsta hemma, parkerade i soffan och barnprogram på tv:n. 18.30 gick det inte att hålla Moa på halster längre. LÄLLLLLING!!!!!! Så 2 flaskor välling, nattblöja, tidning, dator, tutte och snutte och upp i sängen. Vällingen slut och Moa med.... Mio kämpar fortfarande trots att han är sååååå trött.
Nu ska jag snart släcka för det känns som tåget kört över mej igen...
Imorgon blir det demo jobb 10-18 på ICA. Brödnyheter som ska få provsmakas.
Lördag är det Almondys goda tårtor som folk ska få provsmaka på ute på Euro Cash.
Söndag klädparty och sen är det måndag igen. Phu.....
Ha en bra kväll och helg (om jag inte hinner uppdatera mellan jobben)
Kram Majsan
Min lilla baddåre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0