Dagens i-lands problem

Är nu löst!! Å jag är så glad och tacksam för det.

Som ni vet så har bästföredatumet på min laptop gått ut för läääängesen och lägligt nog så damp det ner lite reklam i brevlådan under veckan. Bestämde mej för att gå och kolla idag. Hade bestämt mej för ett prisläge men säljaren övertygade mej om att jag skulle välja "Ferrarin" som han sa.  
Hmmm hade inte alls tänkt mej det, hade tänkt att nöja mej med "Fiaten" men barnen övertygade mej om att jag var värd "Ferrarin" så här ligger vi nu, jag och min nye älskade. Absolut inte min nr men en klar 10 i topp, tror bestämt att han kommer som nr 7. Men vissa dagar kan han säkert ligga bättre till och andra sämre. De andra 6 är ju barnen, älsklingen och mamma. Helt utan inbördes ordning, som sagt vissa dagar ligger någon lite bättre och andra lite sämre helt beroende på allt och inget, ni fattar nog vad jag menar.

Så nu när detta i-lands problem är löst så hoppas jag kunna blogga lite mer och lite bättre. Men jag lovar inget.
Det är inte alltid som tiden finns tyvärr. Men jag ska försöka iallafall. Tror inte att bloggande blir bra om man känner sig tvingad.

Nä nu ska jag bekanta mej lite mer med min nye älskare.

Go natt!
Kram Marielle 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Gött! Det var du absolut värd! Och aldrig bra att köpa fiaten:) blir så mkt mer service på en fiat. Och lite långsam att köra:) nej man ska skriva bara om man vill det. Inte för att andra vill. Ha en toppen advent idag nu. Kram!

2010-12-12 @ 07:21:05
URL: http://minimamsen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Supernöjd än så länge. Tänkte framåt, denna ska hålla bättre och längre än de billigare.

Kram

2010-12-14 @ 22:43:11
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0