Lite deppig

Jobbigt när man blir nedstämd utan att veta varför. Bara flög på mej under eftermiddagen, inte kul alls. Känner mej ledsen men varför??? Kanske är det för att jag inte måste göra allt själv hemma denna veckan eftersom Peter har tagit ledigt. Kroppen kanske släpper på lite måsten och så då?? Hoppas att det känns bättre i morgon. Planerna för veckan är: gjuta golvet i badrummet (Peter), måla taket i badrummet (jag), gå till badhuset (hela familjen), åka till Hanebol och grilla, åka skridskor och åka pulka (hela familjen ink. brorsorna med familjer och mamma). Hoppas att vi kommer längre med badrummet än så här. Förhoppningarna är att vi kommer låååångt med den delen som ska bli tvättstuga.

Tror inte jag har skrivit om vårt blivande badrum förut. Har ett stoooort rum i källaren där vi håller på och skapar ett badrum. Rummet ligger under vårt hus burspråk så det blir en lite rolig form på det. Innanför så ligger det ett rum som var bastu när vi köpte huset men vi tyckte inte det var något som vi kommer att utnyttja så vi bestämde oss istället för att göra tvättstuga av det. Enkelt men praktiskt. Tvättmaskin, skåp för förvaring, ev stryk möjligheter och massor med linor att hänga tvätten på. Detta kommer att bli rena lyxen då vi nu hänger tvätten i undervåningen!! Nu måste man plocka bort tvätten om det kommer folk, inte så kul med tvätt överallt liksom. Så gissa om tvättstugan är välkommen.
Badrums delen kommer bli med en duschdel och en baddel. Ska försöka fota lite så ni kan få se före och efter bilder senare.

Nä, nu ska jag kolla om de andra har tänkt att komma upp nån gång, vi skulle ju kolla nån film. Får nog be dem ta med något gott också.... after eight, alladin, marianne mix, winernougat????
Det är jag värd idag!

Ta hand om varandra!
Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0