M som i ...

...morgon. I morgon måste det bli nya tag!! Har varit så mycket de senaste månaderna så jag har inte orkat bry mej helt ur. Haft motgångar också men nu MÅSTE jag/vi börja ett sundare liv och framför allt motionera mer.

Men idag är idag och imorgon är imorgon. Ohc idag blev det lite bak. Hela familjen satt och kollade på Laila bakar på tv. Hon gjorde budaspestlängd med bär. Budapest var min absoluta favorit innan jag blev allergisk mot hasselnötter. Men idag gjorde hon budapest med mandel istället och istället för mandariner så hade hon delade bigaråer. Såg oerhört gott ut och hela familjen var sugna på något gott. Så vi slängde ihop en budapestlängd så här på söndag kväll! Vi hade i hallon, blåbär och mandariner istället.



Ja, den var gooood!!
Men är det slut på spontanbak, iallfall av detta slaget!
"Tyvärr" var receptet lätt och riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Såg god ut. Jag har alltid gjort budapest. Hittade ett recept med Sukrin istället. Bra för receptet innehåller ju inget vetemjöl. För ibland måste man ju få ha kalas :) ha det bäst

2010-09-13 @ 08:45:30
Postat av: Marielle

Recept tack Linda!

2010-09-13 @ 21:34:24
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0