Dag 14

Dåliga vanor och laster

  • Kan ha väldigt kort stubin. Kan gå länge och irritera mej och helt plötsligt explodera.
  • Kan vara väldigt långsint.
  • Naglarna har jag ju slutat bita på men börjar de spricka så kan jag inte låta bli att pilla på dem.
  • Pratar mycket och gärna...
  • Säger vad jag tycker, inte alltid så bra så därför får det vara en dålig vana oxså.
  • Lämnar nästan alltid en liten slatt kaffe kvar i koppen. Varför liksom?
  • Tar gärna mer mat om det är riktigt gott även om magen säger nej!!
  • Många gånger så tar det alldeles för lång tid innan jag hittar motivation till saker.

Svårt att komma på så här på stört. Dricker vääääldigt sällan, röker inte, snusar inte, dricker inte för mycket kaffe, äter inte så mycket godis längre.... finns säkert fler saker men kan inte komma på mer nu.
Dagens bekännelse slut!

Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0