Dag 9

Min tro eller livsfilosofi

Har ingen större tro på Gud eller liknande. Visst skulle det vara skönt ibland att kunna vända sig till högre makter för att be om råd, lätta hjärtat eller be om hjälp. Men jag har inte den tron.

Min livsfilosofi är att livet blir som det blir beroende på våra val här i livet. Vissa val kan man inte styra medans det finns de man kan styra själv. I vissa fall funderar jag över ödet, om det verkligen finns?? Vem styr det? Varför drabbas vissa av en massa skit medans andra bara åker räkmacka genom livet?? Har på tok för många runt mej som drabbats av skit utan att det är deras egna val, varför har ödets lott fallit sig så?
Nä, blir inte klok av att fundera över det, bara väldigt förbannad och ledsen. Livet är verkligen inte rättvist jämt och kan bara kontatera att min nya livsfilosofi är att ta bort all negativ energi i livet och in med mer frisk, positiv energi  för livet är verkligen förkort för att slösas bort! Eller hur!!

Dagens bekännelse avklarad!

Kramar Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0