Fjärilarna försvann ....

.... tillsammans med vårkänslorna i fredags. TYVÄRR inget jobb. Det va ju det som fjärilarna handlade om. Men ev. kan det bli längre fram, allt handlar om pengar och det förstår jag. Men i morgon är den första arbetslösadagen så då bär det av till AF. Inget jag ser fram mot kan jag säga.... Men jag ger inte upp, har fler idéer på g. Hoppas att jag har samma tur som jag brukar ha när det gäller jobb. Men som sagt först till AF å se vad de har att säga. Ska väl som vanligt ha massa papper som de redan har, jag har ju bara varit mammaledig emellan.

Nog om det, det löser sig säkert på ett eller annat sätt hoppas jag. Förövrigt har jag massa att göra under veckan som kommer. Håller ju på med inskolningen av Moa hos dagmamman, vilket går jättebra.
Idag har vi varit på IKEA och inhandlat nya garderober med inredning. Hur skönt ska inte det bli då??? Idag ligger all ren tvätt i den stor hög i vårt gamla sovrum. In med tvätten och sen snabbt ut och stäng dörren. Funkar inte i längden vill jag lova. Men det blir toppen med de nya. Passar på att rensa bland alla kläder som vi har samtidigt.

Passade på att överraska barnen när vi var i Karlstad. Har lovat dem ett akvarie eftersom vi inte kan ha något annat djur pga allergier. Hade tur och djuraffären var öppen. Så fick med oss 6 nya familjemedlemmar och lite annnat. Så 4 lyckliga barn, två nöjda föräldrar och en tunnare plånbok, ja så kan man väl summera dagen.
Men men livet går inte i repris, så lika bra att leva fullt ut, eller?



Ha det gott!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen hej!

Trillade in via någon länk och upptäckte att Mio och Thea är jympakompisar :-)



Kul med akvarie, men fy för att göra rent ;-)

2011-03-21 @ 07:20:39
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: lillemor

men vad tråkigt:(( önskar dig all lycka till och håller tummarna att det dyker upp nåt bra jobb snarast. kram!

2011-03-21 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0