M som i ...

...motivation. Vet inte vart den kommer ifrån men den är varmt välkommen i alla fall. Har varit i Uddevalla på sjukhuset idag med älsklingen, han ska göra en långtidsregistrering av EKG. Så nu ser han ut som nån robot eller liknande, har en massa sladdar kopplade på bröstet. Hoppas han inte trasslar in sig för mycket i natt, kanske måste hjälpa honom till morgonen, det vill jag INTE hans klocka ringer 04.20.

Åter till motivationen. Alltså Uddevalla tur och retur, gick snabbare än vad jag trodde. Väl hemma igen så hämtade vi barnen, men innan vi hämtade dem så kollade vi hur långt det var som mamma och jag hade gått igår. Gissa om jag blev överraskad, gissade på 5-6 km men det var faktiskt dryga 8 km. Med detta glada besked så tog jag tag i flera saker när vi kom hem. Bakade, dammsög hela nedervåningen, bar ner massa saker till källaren, gick och handlade lite till kvällen och plockade lite med tvätt. Åååå så skönt. Nu ser det ganska bra ut där nere och det är ju skönt när det är fredag i morgon och man vill ha det lite mysigt. Inte så kul at de dammråttorna och grushögarna som okuperar nedervåningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0