M som i ...

...muskler. De senaste dagarna har flera som ja pratat med, utan att de vet om att jag håller på med promenader och GI, har kommenterat min kropp. Sagt att jag måste gått ner massa i vikt men enligt vågen så har jag bara gått ner 2,5 kg de senaste veckorna, däremot så märker jag på flera saker att kroppen ändrats. Har kunnat köpa byxor i flera strl mindre, stövlarnas dragkedja går hur lätt som helst vilket den inte gjorde för några veckor sedan och jag känner mej lättare i steget om ni fattar vad jag menar. Så det är ju bara att konstatera  att jag förmodligen har bytt fett mot muskler istället. Så nu känns det oooootroligt mycket mer sporrande pga av alla kommentarer och de resultat som inte visas på vågen.

Tar gärna emot tips på träning för mage, skulle verkligen behöva träna den för som det är just nu så blir det mest underkroppen som tränas och i sanningens namn är det ju magen som jag helst vill få mindre.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0