Ett telefonsamtal

Satt och drack kaffe med Weronica strax före 18 idag och då ringde det på Peters mobil. Han var inte hemma och jag brukar inte svara i hans telefon men han hade frågat mej om just det nr så jag kände att jag var tvungen att svara.
-Peter telefon Marielle.
- Hej! Det var just dej jag sökte, jag ringer från ... och jag har blommor till dej.
- Va, blommor till mej??
- Ja, till dejMarielle. Är du hemma så jag kan komma med dem?
-Öööö ja visst jag är hemma.
-Ok, då kommer ... strax.

Va! Blommor till mej?? Från vem? Det kan ju inte vara Peter eftersom han frågat mej om nr och det ringde ju på hans mobil och jag brukar ju inte svara. Hmmm spännande.

Ett par låååånga minuter senare så kommer det en jättefin bukett med ett litet kort. Tack för hjälpen /Therese
Va säger man!! Hjälpte denna goa tjej med en uppgift som hon behövde hjälp med att besvara frågor coh givetvis så gjorde jag det. Fick sen ett tack på mejlen och så stod det att något skulle dyka upp på posten, men jag förväntade mej inget eftersom min insats var vääääldigt liiiten. Men va glad jag blev!

Tusen, tusen tack Therese!




Kommentarer
Postat av: lillemor

men vad gulligt!!!!

2010-12-01 @ 11:20:26
URL: http://minimamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0