M som i ...

... mera minus!

Vågen visar -1 kg och måttbandet -1 cm för den senaste veckan. Inte illa med tanke på att jag käkade bullar i måndags och en glass igår. Antagligen så är det tackvare promenaderna denna veckan som det gick bra trots "fusket". Det är väl så det är meningen att det ska vara sen när man komit ner till den önskade vikten, vill man ha något extra ibland så får man se till att röra lite extra på sig.

Nu har jag kommit över den jobbig gränsen, nu längtar jag ut igen och ser det inte som jobbigt längre. Ligger och lyssnar på regnet som slår mot taket utanför och hoppas att det inte regnar till morgonen för jag har inte nån regnjacka längre. Det är väl det enda som skulle kunna stoppa mej imorgonbitti.Lite duggregna gör igen men vill inte gärna att det ska vräka ner.

Mäter bara midjan just nu, men både före och efter min behandling så mäter de ju mej på flera ställen så då har jag lite mer att kolla upp om jag vill. Kan ju vara lite kul eftersom skorna som jag alltid knallar i ca ge extra träning åt baksida lår, vader och rumpan. Så de måtten bör ju ändra sig lite tycker jag.

Ska snart slå igen ögonen efter en toppen dag och hoppas att morgondagen blir lika bra eller änu bättre.

Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

härligt!! grattis!!!

2010-10-07 @ 08:44:51
Postat av: Linda

Grattis till viktnedgången. Och till den nyfunna energin

Kram

2010-10-07 @ 20:43:47
Postat av: Marielle

Tack!!

2010-10-07 @ 23:22:19
URL: http://mariellethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0