M som i ...

...mani!! Tror nästan att jag fått lite försäljningsmani. Har sålt ännu mer kläder idag och mer kommer det att bli. Har flera som är intresserade av både kläder och leksaker. Å jag måste erkänna att det är hur skönt som helst. Skönt och bra på flera plan, ekonomiskt både för mej och köparna och miljövänligt. De plagg jag säljer tar jag mellan 5-150 kr för. De dyrare är vinterytterkläder. De vanliga kläderna ligger på 5-30 kr. Och inga plagg är särskilt slitna. Sälde lite babykläder förra veckan och då skickade jag med massa bodys gratis för att jag tyckte att de var lite slitna och hade lite fläckar. Köparen blev ju superglad och kunde ju då själv välja om hon ville använda dem eller slänga dem.

En annan aspekt på det hela är att vi får väldigt mycket plats i källaren som förut har varit okuperad av säckar med kläder.
Men det bästa med all försäljning är ju att vi får in lite pengar till badrummet. Bara vi blir helt klara hemma hos mamma och med lite andra saker här hemma så ska jag ta tag i och ringa och kolla med hantverkare. Vet att de kan ta tid men har vi klarat oss utan badrummet där nere i så många år så klarar vi oss nog ett litet tag till.

Imorgon blir det till att kolla öve rmer kläder och leksaker som några är intresserade av. Det tar lite tid, men snart har jag koll på allt som finns kvar och då går det lite lättre, inbillar jag mej i allafall.

Ha en bra kväll!
Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0