På g

Är otroligt laddad! Vill verkligen komma igång med att röra på mej. Super taggad för att testa saker jag aldrig förr ens velat tänka på. Imorgon blir det promenad med Weronica och vi tar varsin kärra för Mio är hemma och är ledig. Så en tar Mio och en tar Moa och sen ska det bli promenad av. Inget kan stoppas oss nu!! Ok, om det spöregnar stannar vi inne, kanske tar en promenad senare om det blir upphåll i så fall.

Har ett dilemma tyvärr. Köpte ju mina hett efterlängtade skor för några veckor sen. Men va hände!!! Jo, redan vid första riktiga promenaden så gick ena skon i sönder, så jag knallade in i butiken och visade. De hade ingen hemma i min strl så de ringde direkt och beställde. Inga problem, MEN nu börjar jag själv tvivla på om jag ska ha dem eller om jag ska ta nån annan sko. Va händer om den pajar om nån vecka eller månad? Kan ju inte reklamera hur många som helst. Och det är själva snörningen som är problemet, känns inte som en genomtänkt design på den. Den finns med "vanlig" snörning också men den satt inte bra på mina fötter. Jag köpte den först men det känns som jag går ur den hela tiden trots att den är bra i strl. Tyget i är lite "glatt" liksom. Den sko som jag valde hade annat tyg i och satt mycket bättre på mej och kostade givetvis 200:- mer.
Men jag vet inte hur jag ska göra, ta den som de beställt till mej eller om jag ska be om att få reklamera skon och ta en helt annan modell??

Hmmm blir nog till att gå ner och prata med dem istället.

Ha det bäst!
Kram Majsan

Kommentarer
Postat av: lillemor

ja men vad drygt. e ju inge vidare om man måste springa och reklamera dojjorna hela tiden.

kanske bättre och ta ett par andra?

var det några "särskilda" skor eller?

eller är det vanliga "springdojjor"

2010-09-16 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0