Innebandy, sjuka å tidsbrist

Shit, va ju typ evigheter sen jag skrev men har haft fullt upp hela helgen med innebandy. Hela lördagen tillbringades på Karlberg, samling 8.30, hem vid 14 för att fixa en smörgåstårta som jag hade på beställning. Sen tillbaks till karlberg igen och hem vid 18.30. Phu..... Söndag, samling 8.30 men då gav vi oss hem efter att Mattheus spelat klart vid 11.30. Mathildas klass kom etta och Mattheus klass kom tvåa.

Nu ligger vi lite halvdåliga igen, får ta de små barnen till vct i morgon för att kolla upp detta: hostar, snuviga, blåsor i händerna.... själv har jag ont i huvudet, ont i bihålorna, feber, svettas, fryser.... Har aldrig under dessa dryga 10 år med barn i huset haft så mycket förkylningar som avlöst varandra. Vi har alltid klarat oss bra men nu tycker jag inte vi har annat än snoriga näsor, hosta och lite ont i halsen som aldrig bryter ut ordentligt, kommer aldrig till det där stadiet då man har sååååå ont så man inte kan varken äta eller dricka.... inte för att det är va jag vill men det blir liksom aldrig något ordentligt av det hela.

Så sammanfattningsvis så beror min bloggbrist på tidsbrist och orkeslöshet. Men håll ut snart är jag tillbaks!!

Kram Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0