Lycklig, lycklig, lycklig

Shit va glad man kan bli av ett telefonsamtal!!
Pirr i hela kroppen, fjärilar i magen, skuttar om kring på små rosa moln...
Å ja telefonsamtalet har med mina fjärilar som jag talade om för nångon vecka sen.
Men inget helt klart men på g kan man säga.
Längtar till söndag samtidigt som jag kommer att vara skit nervös minst sagt. Men andas lugnt och gör det bästa jag kan, är väl det jag kan göra.

Å söndag kommer att komma väldigt fort antar jag för denna veckan är minst sagt fullspäckad.
Imorgon blir det tandläkaren med Mathilda.
Till Marias hud & kroppsvård för att ge brorsans tös sin födelsedagspresent, hål i öronen.
Onsdag - karlstad för att  lämna massa kläder/leksaker till en tjej som köpte av mej. Ska bli kul att träffa henne på riktigt och inte bara via FB. Sen blir det sen snabbtur på IKEA och sen snabbt hem för att ila iväg på gympa med Mio.
Torsdag kanske jag hinner andas lite på förmiddagen innan det blir badhuset som jag lovat.
Fredag - åker en snabbtur till Melelrud för att leverera saker till 4 tjejer som handlat av mej. Sen hem och hämta Mattheus och iväg med honom och klippa honom.
Lördag - 10-12 kalas för Mathilda och hennes vän. Har hyrt gympasalen på Kristineberg där de ska få härja av sig i 2 timmar. Snabbt städa undan där (hoppas jag) för sen blir det till att fixa lunch innan Mathilda och Sissel äntligen ska få sin födelsedagspresent av mormor/farmor. Kommer ni ihåg vad det va!! SPA på Ofelia med bästa Sandra Norman. 2-3 timmar ska tjejerna få må som prinsessor, ska blir såååå kul att se hur det tyckte det va efteråt.
Sen sak Peter bort på kvällen så det blir det mys med barnen själv. Hoppas att jag kan somna i någorlunda tid s¨jag inte är ett lik på söndag.
För på söndag gäller det!! Känns lite som ett gesällprov... Men det ska bli skitkul, så åll nu tummarna för mej! TACK!!

Ja, som ni ser så har jag liiite att göra under veckan (det är ju inte allt, ska ju göra allt det "vanliga" oxså, men men det blir nog bra) Så om jag är extra dålig på att uppdatera här så vet ni varför, jag ligger antagligen halvdöd på kvällarna.

KRAM på er allihop!!
Hade en toppen kväll i lördags, god mat, trevligt folk och mycket gott att dricka. Å jag mådde utmärkt igår. Betyder det att jag bllivit vuxen och kan dricka med sunt förnuft?? Eller va det bara en på tusen?? Skitsam kul hade jag å bra mådde jag dagen efter.

Kommentarer
Postat av: lillemor

duracell..sponsrar dom dig? hi hi.

låter ju otroligt spännande. jag håller tummarna då. så får man kanske reda på vad det handlar om:) hoppas du får en toppen vecka oavsett. kram.

2011-02-22 @ 06:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0