Trevligt med mejl

Ja idag har det varit en bra "mejldag".
Först ett Grattismejl från Lådbilslandet och sen ett jobbmejl. Fick mycket positivt från mitt uppdrag förra veckan och de ville med glädje erbjuda mej ett nytt uppdrag. Och denna gången är det något riktigt gott jag kommer att servera och antar att det kommer bli ganska många att servera då uppdraget ska utföras torsdagen före midsommar. Med andra ord en stor shopping dag!! Håller tummarna för att det bli lika lyckat och uppskattat. Jag tror eller rättare sagt vet att produkten är mer uppskattad än den förra. Då den inte är en helt ny nyhet om jag säger som så.

Förövrigt så kan jag återigen ge mej själv (och mamma) en klapp på axeln för en mycket kreativ dag.
"Fönstershopping" i dess rätt bemärkelse.... ni kommer fatta senare vad jag menar om ni inte redan listat ut det.
Varit till soptippen.
Varit ute och gått.
Handlat
Lagat lunch
Grävt i trädgården
Lagat middag
Bakat fika tills i morgon. Edscupen hela dagen!! Så mutor och energikickar lär behövas.
Badat 3 av 4 barn
Med mera.....



Hoppas på en lika bra dag i morgon!
Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: lillemor

men vad roligt!!! super grattis till vinsterna :) när blir det öland?

2011-06-01 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0